2026-04-14, 06:30 PM
Hola, primero quiero pedir disculpas por no escribir en ingles, usare el traductor de Google para que se entienda lo que pretendo explicar.
Mi peticion es, que al borrar un archivo del servidor pase a la papelera de reciclaje y no como pasa hasta ahora que se borra directamente sin que sea posible recuperarlo en caso de descuido.
Un saludo y gracias.
-------------------------- Google Translator --------------------------------------------
Hello, first I want to apologize for not writing in English, I will use Google translator so that what I intend to explain is understood.
My request is that when deleting a file from the server it goes to the recycle bin and not, as has happened until now, where it is deleted directly without it being possible to recover it in case of carelessness.
Greetings and thanks.
Mi peticion es, que al borrar un archivo del servidor pase a la papelera de reciclaje y no como pasa hasta ahora que se borra directamente sin que sea posible recuperarlo en caso de descuido.
Un saludo y gracias.
-------------------------- Google Translator --------------------------------------------
Hello, first I want to apologize for not writing in English, I will use Google translator so that what I intend to explain is understood.
My request is that when deleting a file from the server it goes to the recycle bin and not, as has happened until now, where it is deleted directly without it being possible to recover it in case of carelessness.
Greetings and thanks.

